Helvetes dag!

Undra när min bror får komma hem? Imorrn är det 3 veckor sen olyckan hände. Jag kan nästan påstå att d vart dom 3 värsta veckorna i mitt liv. Ingen mår ju bra här hemma. Julen kommer bli helt konstig. Jag trodde inte julen va så viktig för mig men det är den verkligen. Det ska va som det alltid har vart. Annars kan vi lika gärna skita i att fra jul, så känns det just nu. Jag har verkligen en down dag idag. Mår inte alls bra. Va hos brorsan förut och han hade ont och va vresig, det blir man ju inte gladare av direkt. Sen min förbannade öroninflammation som bara gör mig surare och surare. Nu får d fan ge sig snart!
Nä nu ska jag strax sova och hoppas att det blir en bättre dag imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0