Julförberedelser

Julklapparna har jag vart klar med sen i mitten av december. Det känns väldigt skönt för jag brukar alltid få stressa in i det sista med dom. Men i år var jag tidigt ute. Har inte köpt så många iofs. Bara till mina 4 syskonbarn, mina 2 sysslingar, min lillebror, mamma & pappa. Det var ju det här med pengar igen ha ha...
Vi har inte kommit jättelångt i våra julförberedelser än direkt. Men vi ska väl sätta fart när mamma kommer hem idag. Vi har julgranskarameller att göra, godis ska kokas, skinkan ska kokas, julpyntet ska ställas upp m.m. Igår bjöd vi hit mammas släkt på jul eftersom vi nu vet att Jesper kommer hem idag. Så allt det ska fixas men som vanligt så kommer vi tillslut att hinna, det är jag övertygad om :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0