Snart nyår!

Imorrn bär det av till GBG. Jag och Jenny ska bo på hotell och hitta på en hel del skojsigt antar jag. Det blir väl mest festande, men det är kul det med! Måste packa snart, vet typ inte alls vad jag ska ta med mig... Vet typ vad jag ska ha på mig i alla fall... Det är i alla fall nåt.
Imorrn innan jag åker ska vi in till Vara och se på alliansen när damerna spelar, jag hinner väl typ se en match eller nåt. Men kul att träffa kompisarna. Ska börja träna ordentligt nu efter nyår, måste verkligen. Får så dåligt samvete när jag inte tränar. Sen går jag upp i vikt och det vill jag inte göra så nu är det dags att ta tag i det igen. Dessutom är det skönt att träna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack snälla gumman för ett underbart nyår!! Kommer aldrig glömma det!!

Miljoner pussar o kramar!!

2007-01-02 @ 11:27:31
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0