Det onda i kärlek

Jag orkar inte mer. Kan jag inte bara få glömma och få ett normalt liv? Så här ska man inte må, d är fan inte normalt. Och jag visste att d skulle bli såhär om han fick reda på det... Det känns helt fel nu. Seriöst så orkar jag inte mer, jag vill bara lägga det bakom mig och gå vidare. NU. Jag vill inte mer, kan inte min kropp fatta det? Snälla! Jag vet knappt själv vad jag känner längre, känner mig helt förvirrad... Jag har fan fysiskt ont i kroppen så ont gör det. Tror inte en enda människa kan fatta hur det egentligen är. Om det känns så här att vara kär vill jag aldrig mer vara det, för det är inte värt det. Och han är fan inte värd mina tårar!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Inte någon man är värd en kvinnas tårar. Kämpa på. /Mallan

2007-04-18 @ 12:08:09
URL: http://maliin.blogg.se
Postat av: Ickaa

Tack :)

2007-04-19 @ 11:34:53
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0