Ny vecka :)

Ja då va man uppe igen till en ny vecka. Vad händer denna veckan då? Skola 2 dagar och utöver det en jäkla massa plugg antar jag... Har en hemtenta jag måste börja på. Men det är intressant men ganska svårt så lika bra att börja så man har gjort det. Sen måste jag börja med litt.semen till nästa kurs som startar 10/4, annars blir det kärvt att hinna läsa det. Sen har vi SAMFAn oxå... Det är verkligen jättemycket nu. Men jag känner mig mycket mer motiverad än vad jag har gjort förut kan jag säga. Tror att det har en del att göra med vårt vackra väder. Man blir mycket piggare av sol och värme, så är det bara!!!

Ja förutom skola i veckan så ska jag på begravning på onsdag. Ingen nära eller så, min gamelmormors brors fru är det som har dött. Men det va mammas fadder så vi har umgåtts endel med dom ändå så därför jag ska gå.

Sen är det ju spelning på torsdag :) Åh, jag längtar såååå. Har fått med mig Lillvor oxå... Jag fick tjôta lite men tillslut så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0