Shopping

Igår var jag och mamma i Borås och shoppade. Jag är ju fullständigt pank och skulle egentligen bara med som smakråd till mamma. Hon hade lovat mig en jacka om jag hittade nån. Men jag avskyr verkligen att gå i affärer om jag inte får köpa nåt. Vad är grejen då lixom? Det är ju alltid då man hittar massa fint, när man väl kan handla ja då hittar man aldrig något. Jag hittade i alla fall massa fint igår såklart. Och eftersom jag har universums snällaste mamma när det gäller sånt här så blev det lite inköp från min sida i alla fall ha ha... Det blev: Ett par militärshorts på JC, en svart jacka på Cubus (det behövdes verkligen, jag har inte haft nån), en brun tubtop på Cubus och ett par svarta leegins på Cubus. Så jag är väldigt tacksam mot min mamma. Hon är det bästa som finns, ibland ;) Och hon köpte faktiskt oxå massa kläder, tror hon fick tag i det hon skulle ha faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0