Skola igen

Ja då va man i skolan igen då. Känns lite konstigt, va ett tag sen känns det som. Har varit kreativ nu på morgonen har suttit och skrivit litt.sem tills imorrn. Blev väl sådär kanske men nu är det gjort i alla fall. Ska ha SAMFA handledning klockan 13. Det enda vi har idag. Känns ganska bra. Efter det ska jag till Emelie. Bara tjejsnack hela kvällen. Så underbart ju. Behöver verkligen det just nu. Även om jag faktiskt mår mycket bättre nu än vad jag gjorde i tisdags. Men jag är glad jag har mina vänner, utan dom vore livet ingenting...

Igår spelade jag match. Den här gången fick jag spela. Började från start. Kändes riktigt bra. Spelade typ 20 minuter i första halvlek och typ nästan hela andra. Kom väl in efter typ 12 minuter eller nåt. Sen att det gick skit för oss är en annan sak. Men det va verkligen kul. Jag vill spela igen, har vart lite si sådär med det på senaste. Nu ska jag komma igång med träningen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0