Skola och åter skola

Ja då va d en ny dag och jag sitter i skolan igen. Är fruktansvärt negativ just nu. Bröt fullständigt ihop igår. Det är hur mycket som helst i skolan och jag verkligen spyr på det. Ska försöka göra klart tentan idag i alla fall. Ska sitta sen efter föreläsningen tänkte jag. Bara måste bli av med den för det är den som tynger mig mest känner jag. Det andra kan jag nog klara av att hantera men med en tenta blir bara alltför mycket. Men jag fick pratat av mig med Emelie igår och det behövdes verkligen. Tack för att du alltid finns för mig gumman. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig.
Nej nu är det väl dags att ta tag i skolan igen!! Det är väl bara att kämpa på, den nya kursen verkar bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du gumman, det där är ömsesidigt, det vet du va? *kramar*

2007-04-16 @ 12:44:22
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0