Toalett bekymmer

I natt har jag sovit ordentligt. Men kändes som klockan ringde på tok för tidigt ändå. Det är mammas fel. Ingen som inte oxå har en toalett som den måste dela med 3 andra personer på morgonen fattar hur jobbigt det är. Särskilt när 2 av dom personerna är tjejer. Varav den ena tar EXTREM lång tid på sig där inne (läs mamma). Jag fattar allvarligt talat inte vad hon gör. Hade jag inte haft henne att bråka med om toaletten på morgonen hade det räckt att jag gått upp kvarti 6 eller nåt. Halv 6 när jag ska duscha. Men det går ju inte nu, nä kvarti 5 fick jag gå upp imorse *suck*. Det suger att bara ha en toalett kan jag lova er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch så jobbigt! Jag har aldrig haft det problemet, så skönt! Nu har jag ju min egen! Det är lyx :)

2007-04-27 @ 21:26:03
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0