Beslut

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har en tuff dag framför mig imorrn. Pappa har bestämt att vi ska ner till Hovmantorp och kolla på juniordragkamps-SM först innan vi åker till Borås och kollar på Elfsborg - Kalmar. Och efter det har jag bestämt mig för att det blir Seglora och Barbados. Blev alltför sugen när jag hörde dem i Kalas nu nyss. Men första låten lät det inte bra, undra vad Björn gjorde egentligen... Men d va kul att höra dem och jag blev väldigt sugen på att se dom :) Så det blir det, visst jag får åka själv men jag behöver det just nu. Va lite själv. Kan säkert alltid bli kul ändå tror jag allt :) Och det dröjer ju länge tills gången efter det så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0