Host host

Fy fan för den här hostan. Den stör mig, ligger och irriterar i halsen hela tiden så jag måste hosta minst en gång varannan minut och det river så äckligt i bröstet. Det är inte skönt alls. Värst är det på nätterna när jag ska sova, igår hostade jag nästan så jag spydde. Slapp det dock... Den är väldigt irriterande, vill inte hosta mer. Halsontet är nästan borta annars. Väntar bara på en riktig förkylning nu oxå. Det är alltid ont i halsen först, hosta sen och sist förkylning så den kommer väl lagom till torsdag kan jag tänka mig :(

Idag ska vi hämta min soffa hemma hos syrran :) Har packat lite till oxå... Alla kläder i klädgarderoben är nedpackade :) Känns skönt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0