Konstigt men bra

Min kropp är konstig tror jag. Mådde inte så bra på hela dan igår men gick och jobbade ändå och tänkte att det går nog. Det gick men d va inte mer heller. Va helt död när jag kom hem och då hade jag feber oxå, 38,3. Inte mkt men lite. Mådde verkligen skit när jag gick och la mig. Men nu mår jag bra igen. Hel konstigt men skönt eftersom jag ska jobba idag med :) Så det ska jag nog klara av :)

Imorrn ska vi åka till Ullared, hoppas jag orkar det för Gekås är ett bra ställe när man ska flytta hemifrån. Jag och mamm skriver listor för brinnande livet nu ha ha...

Kommentarer
Postat av: sandra

hallo hallo såg att du skulle jobba hos oss i kväll :-) då blir det du å jag som kör racet inne hihihi....

2007-08-09 @ 13:56:55
Postat av: Emma

Ikea är också bra om du ska handla kökssaker och dyl ;)

2007-08-10 @ 21:46:50
URL: http://www.yours4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0