Om mig

Hittade den här i Sandras blogg


RANDOM
Namn
-Jennika
Födelsedag - 15 juni
Hemstad - Eskilstuna
Ögonfärg - Blåa
Hårfärg - Blondt
Längd - 156 centimeter kort
Högerhänt/vänsterhänt - Vänsterhänt
Civilstatus - Singel
Värsta ovanor - Tycker chips är väldigt gott
Stjärntecken - Tvilling
Skostorlek - 36-37
Är dina föräldrar skilda -Nej dom är fortfarande gifta
Skor idag - mina beiga sommarskor
Svagheter - Svårt att säga nej, tar gärna på mig mer än vad jag klarar av
Rädslor - Spindlar, att nåt ska hända mina nära och kära
Mål för året - Att bli helnöjd med livet, gå ner i vikt
Det första du tänker på när du vaknar - Men tyst jävla klockradio

ANTAL

Antal personer du kysst - Ja för d räknar man säkert ha ha.
Antal syskon - 3 st - 2 bröder och 1 syster
Antal piercings - 3 hål i öronen och ett i tungan. Har haft i näsan men d växte igen
Antal tatueringar - 3

FRAMTIDEN
Namn på barn
- Min dotter ska antingen heta Philippa eller Juni. Min son kommer bli namnlös ha ha.. Natanel kanske
Vad vill du bli när du blir gammal - Vis
Drömjobbet - Lärare men d vore kul att vara läkare oxå

FAVORIT
Mat - Lax
Sport - Fotboll
Djur - Katt och hund
Glass - vanilj
Godis - choklad
Låt - Tid att gå vidare - Barbados
Nummer - 14
Tuggummi - Extra!
Helgdag - Midsommar
Årstid - sommar
Tandkrämsmak - Mint
Radiostation - Rix FM

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Ja
Blivit dissad - japp
Rymt hemifrån - Nä
Föreställt dig ditt ragg naken - D har väl hänt ha ha
Skolkat - D har hänt även om vissa personer intr tror jag kan det
Sovit utomhus - Ja i tält
Gråtit i skolan - Inte vad jag minns
Spytt i skolan - D har jag säkert
Gjort något dumt som du skrattar åt idag -Är man en klantig person som jag så ja
Sett en död människa - Nej trots att jag sommarjobbat inom äldrevården
Använt droger - Aldrig
Ätit sushi - Nää, men vill smaka
Retats - Alltid

THIS OR THAT
Cider eller öl - Cider
Pepsi/cola - Cola
McDonalds/Burger King - Donken
Choklad/vanilj - Vanilj
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar!
Kött/veg - Kött
Tv/film - Båda
Gitarr/trummor - gitarr..
Adidas/nike - Puma ha ha
Kinesiskt/mexikanskt - Inget av det
Kakor/paj - Paj
Mtv/vh1 - MTV
Blind/döv - Döv

KAN DU
Gå ner i splitt - Ehh jag är vig som ett kylskåp
Skriva med båda händerna - Jag kan men d ser hemskt ut med högern
Vissla - Nej och det står jag för
Blåsa en bubbla - Eh va?
Ha dina ögon i kors - Nej
Nudda näsan med tungan - Nä har för kort tunga och d är ännu svårare med en stav i den kan jag lova ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0