Önskan

Nu sitter jag och väntar på att det blir tid att gå till skolan. Gick upp för tidigt som vanligt men jag blev väckt av att jag fick SMS och sen kunde jag inte somna om. Jag ska börja stänga av min telefon på nätterna när jag har fått hemtelefonen. Man vet ju inte, det kan ju vara nåt viktigt även när man sover.

Sitter här och funderar endel över kärleken. Vad är det som gör att man vet att man har träffat rätt? Jag har hittills i mitt liv aldrig gjort det i alla fall. Jag vet att jag bara är 21 men just nu känner jag att jag verkligen skulle behöva träffa någon. Det behöver inte vara mitt livs kärlek men någon som jag trivs med och som jag kan ha kul med. Jag har inga större krav, enligt mina kompisar så har jag ju en liga som ligger runt 35+. Vet inte riktigt vad dom har fått det ifrån ha ha. Hoppas att det kommer in nån rolig i mitt liv snart. Annars är jag hel nöjd med mitt liv. Allt verkar bli riktigt bra här!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0