Över hela Sverige

Jag hade en jättehektisk dag igår. Allt gick i ett kändes det som i alla fall. Gick upp klockan 8, gjorde mig iordning och packade lite inför övriga dan. Sen åkte jag & pappa först mot Borås i varsina bilar. Där ställde jag min bil och hoppade in i pappas oxå åkte vi mot Hovmantorp för att titta på juniorSM i dragkamp. Lillbrorsan drar ju. Det gick sådär för Vedum. Blev bättre och bättre. Sen åkte jag och pappa tillbaka till Borås för att se på allsvenskfotboll. Vi missade nästan hela första halvlek pågrund att vi va tvugna att äta på vägen. Men vi fick ju se 2 mål i alla fall. Även om jag tycker att straffen va feldömd. Men domaren dömer ju tyvärr och den här domaren dömde hellre än bra enligt min åsikt... Ja ja Elfsborg förlorade ju inte i alla fall, matchen slutade 2-2.
 Efter det fikade vi på McDonalds och sen bestämde vi oss för att spela minigolf. Gick sådär för mig men det va ett kul tidsfördriv i alla fall. Sen tillbaka på McDonalds och byta om för att själv åka mot Seglora och Barbados spelning. Va lite nervös för att åka själv men direkt när jag kom dit träffade jag Ulle som oxå va där själv så vi umgicks hela kvällen. Trodde aldrig Barbados skulle börja spela men tillslut gjorde dom det. Dom spelade bara ett pass i stället för 2 som det stod i programmet. Fick förklaringen sen att det kändes bäst för dom att det blev så. Tror det va bäst för publiken oxå. Publiken bestod mest av lite äldre folk och så betydligt yngre människor. Några hysteriska småtjejer som skrek hela tiden typ. Och dom va väl i sjunde himlen när dom fick Björn att ge dom kindpuss efter kindpuss ha ha. Jag & Ulle fick allt nöja sig med en kram var ha ha. Pratade lite med Björn om pride och då pekar han på mig och säger: Ja du va inte där. Jag kan väl inte fara som en jojo över hela Sverige heller för att va där mina kompisar är jämt?? Det förstod han sen ha ha... Ja Björn fick ju popcorn av nån unge oxå och säger till oss: Tänk om dom är förgiftade... Ja precis ha ha. Sen väntade vi på dom andra grabbarna och det tog tid det kan jag lova. Lager skyllde på att han inte sett oss. Jaha tack för den lixom. Peter kom ut och kramades en stund oxå. Håkan gav mig en riktigt värmande kram, den behövde jag.
Sen åkte vi hem. Men det va en riktigt kul kväll i alla fall :)

Hade en kanondag överhuvudtaget faktiskt :)




Fler bilder finns i min bilddagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0