Sagan om flyttningen del 7

Snacka om att vara nervös. Jag är hypernervös och stackars Mimmi fick nog ta all den skiten igår. Jag ber om ursäkt för det, förlåt! Men nu är det bara rörigt och jag får inte ner nåt typ... Känns som d är tusen saker kvar att göra och hur ska allt få plats utan att rasa i flytten? Vi ska lixom köra nästan 30 mil. Usch jag är verkligen nervös! Men allt kommer bli SÅ bra sen det vet jag :) Längtar efter imorrn faktiskt men först ska vi packa in alla grejer... Vi ska åka och köpa dammsugare nu...

Önska mig lycka till med flyyten :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Good luck babe :D Snart är du häääär i krokarna :) PUSS PUSS!

2007-08-15 @ 20:17:39
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: sandra

hej hej lycka till nu å hoppas att allt blir så bra som du hoppas.. Jag kommer att sakna dig.. kramizzz å ha det jättebäst å du glöm inte att Vedum står kvar å jobbet me....

2007-08-19 @ 22:01:50
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0