Torsdagen

Ännu en dag avklarad typ... Idag har jag bara haft skola halva dagen. På förmiddagen va jag med Mimmi & Tessan på ÖB och lämnade tillbaka deras micro som inte fungerade längre. Dom köpte en ny oxå. Sen åkte jag hem och lagade mat och åt den, sen har jag vart i skolan och kom nyss hem. Nu ska jag sätta mig och läsa lite mer. Vill bli klar med böckerna så jag kan börja skriva reflektionstexten. Jag vill inte att det ska bli som vanligt så jag sitter här om en vecka och har panik för att jag inte har fått ner ett skit av det jag ska skriva. Men jag har ganska mycket tankar om det här så det ska nog gå hyfsatt bra tror jag allt. Vet inte om jag får ner 4 sidor men ändå... 3 kan jag nog få ihop i alla fall. Känns bra i alla fall...

Ska ta tag i läsandet nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0