En kväll i Vimmerby

En helt sjuk kväll. Det va en bra beskrivning på hur gårdagskvällen va. Vi kom till Vimmerby runt halv 8 och så satt vi och ugglade och tjôtade massa skit fram till grabbarna började spela vid 12. Det va här Greta Ostfralla, Mimmi Vitlöksbaguette och Icka Rågbröd kom fram ha ha. Sen kom Jenny oxå, tror hon blev väldigt överraskad :) Sååå kul att träffa henne, vi ses för sällan helt klart. Måste nog ändra på det. 
Det va rätt bra drag på spelningen men dansa är ju inget dom kan i Vimmerby vill jag påstå. Sen stängde stället vid 2. Vi blev ju kvar såklart eftersom det va sista spelningen i år. Peter tjôta som fan med oss. Han är verkligen inte klok den mannen men jag förstår hans tankesätt om komplimangen där ha ha. Sen kom det fram nån gubbe och förklarade för mig att jag ägde världen och skulle para ihop folk så dom fick barn, ehhh okej... Mimmi hade ont i magen varpå Lager säger: "Är du gravid igen". Det lät som att hon alltid va det eller nåt ha ha. Ja det va lite kul, massa roliga kommentarer under kvällen men det bästa va nog ändå Tessans kommentar till Håkan när han tyckte hon skulle bära in en grej i bussen: "Men jag vet inte åt vilket håll den ska in".
Jag va lite utsatt oxå, kändes så i alla fall. Så fick jag höra att jag alltid är sketfull oxå...
Sen när allt va inroddat och klart va det dags att säga god jul och gott nytt år. Björn såg en aning förvirrad ut då ha ha.
Sen åkte vi hem och va hemma klockan 7. Jag har sovit hela dan... Ska äta lite nu och sen får det nog bli att lägga sig igen, är helt slut. Men det va en sjukt kul kväll igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0