Fakta

Hittade den här listan hos Jenny

Har du pojkvän/flickvän? Nepp, jag är jättesingel
Är du kär? Nej det kan jag inte påstå att jag är
Hur tidigt stiger du upp? Inte för 6.30 normalt i alla fall
Vem/vilka vet mest om dig? Emelie, Mimmi, Tessan, Fia & Anna.Ö
Gillar du att slåss? Nej, vem gör det?
Vad ska du göra ikväll? Göra toast och titta på idol finalen är det tänkt
Har du utländska föräldrar? Nepp
Var har du ont? Inte någonstans just nu
Är du bra på att måla? Inte ett dugg
Vem kramade du senast? Det måste vart Björn i natt
Vad längtar du till? Jul faktiskt
Vad heter dina husdjur? Jag döper inte mina dammråttor direkt
Har du körkort? Japp sen 3 år tilbaka
Favoritgodis? Choklad :)
Morgon- eller nattmänniska? Jag är trött jämt
Sparare eller slösare? Slösare. Har jag pengar går dom åt oxå
Har du några homosexuella vänner? Ja det har jag
Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? Bara under fötterna
Rädd för insekter? Ja lite
Anser du att du är stark? Som människa ja
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mr cucomber ha ha
Vad gjorde du kl 8 i morse? SOV
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Pratade med folk på msn
Det sista du sa högt? Hmm va väl när jag pratade med mamma i telefon så det va nog hej då
Vad har du druckit idag? Oboy
Vad var det senaste du åt? Frukost, så macka
Vad var det senaste du köpte? En cola
Vad är det för färg på din ytterdörr? Är den grön? Jag har glömt
Vad är det för väder hos dig just nu? Mörkt och det låter som det regnar
Godaste glass-smaken? Melon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag helt klart
Sover du tungt? Ganska tror jag
Drömmer du mycket? Ja ganska mycket i perioder
Mardrömmar? Nästan aldrig
Vilket ämne är roligast i skolan? När jag gick på gymnasiet va det idrott och teater
Trivs du med ditt jobb? Jag pluggar på högskolan
Favoritklädsel? Jeans och tröja
Favoritlåt just nu? Tid att gå vidare-Barbados
Vad ser du om du tittar åt höger? TV:n
Vad gör dig glad just nu? Mina vänner
Vad ska du göra härnäst? Mat
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Nöjd
Sommarplaner: Jag ska först och främst ha ett jobb sen får jag planer utifrån det
Hur många kuddar sover du med: Tre
Spelar du nåt instrument: Har spelat gitarr men kan inte nu
Vilka är viktigast för dig: Mina vänner och min familj
Snarkar du: Bara när jag är förkyld
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna resa i tiden
Vad vill du jobba som? Förskollärare
Stökigt eller välstädat? Inte jättestökigt men inte kliniskt rent
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja det skulle jag nog
Gillar du att sjunga? Japp hellre än bra
Vad gör du om du får hicka? Ber nån skrämma mig
Vad längtar du mest efter just nu? Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0