Födelsedagar

Så va det lördag då. Vad händer idag då? Inte så mycket tror jag allt. Ska ta det väldigt lugnt idag med. Nästa vecka kommer bli tuff så bäst att vila ut känner jag. Mycket i skolan nästa vecka. Och på fredag fyller världens bästa Mimmi år. Det är många som fyller år nu. I torsdags fyllde Emma 22 år och idag fyller Sabina 24 år. Min morbror fyllde för ett tag sen oxå och har för mig att 2 av mina kusiner nyss har fyllt år oxå. Så grattis till er :) Lite trist att fylla i december tycker jag allt.... Men mest trist måste det va att fylla på julafton? Det kan ju inte va kul alls. Dom stackarna lider jag med kan jag säga... Jag tycker jag fyller år alldeles perfekt. Jag får presenter en gång i halvåret, numera bryr jag mig väl inte så mycket om det där men när man va mindre va det viktigt.
Men lär väl få lite julklappar i år med.. Vore kanske bra om jag köpte några oxå då.. Men det blir nog bara till mina syskonbarn, 2 sysslingar och lillebror. Man ska ju ha råd oxå...
Ska skicka julkort oxå... Det måste nog göras snart har jag för mig. Kanske jag bestämmer vilka som ska få julkort då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0