Full fart

Idag har det verkligen varit en hel dag. Skulle ju på Tom Titts i Södertälje ihop med min studiegrupp och deras barn. Det va en rolig dag med mycket håll igång som jag förutspådde. Men det va verklgien jätte kul men jag insåg varför jag inte har några egna barn. Det ansvaret hade jag aldrig orkat ha ha. Men nu är jag helt slut i huvudet. Är inte van vid sånna heldagar och så mycket barn pladder, va längesen jag hade praktik kände jag. Bäst jag vänjer mig igen, snart är det ju dags att ge sig ut i arbetslivet. Då måste jag klara av sånt här utan att få huvudvärk... Funkar ju liksom inte...
Men imorrn ska vi ses på eftermiddagen i alla fall. Skönt att få sova ut lite i alla fall. Inte för att jag gör så mycket annat ha ha. Ska försöka skriva lite till grupparbetet oxå om jag orkar, men det måste jag nog göra. Ska i alla fall vila nu så jag orkar med morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0