Kärlek, onödigt?

Undra om man kan bestämma sig för att aldrig bli kär igen? För i såfall vill jag bestämma mig för det. Kärlek bara förstör och gör mig irriterad. Jag är riktigt uppless på den just idag. Fan varför ska man bli kär för? Vad finns det för mening? Kärlek är jättebra men inte för mig tyvärr! Har nog aldrig haft tur med den tror jag. Har aldrig fått dom som jag verkligen velat ha, ja jag vet att jag låter som en riktigt bitter gammal ragata just nu. Jag lär bli en äkta sån oxå med min tur!
Undra om den positiva Icka har försvunnit helt, just nu känns det så! Nä det har hon nog inte är positiv till allt utom sånt som har med kärlek att göra bara. Det är för mycket sånt runt mig just nu, det borde väl finnas nåt annat i livet som är viktigt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0