Motivationen tillbaka

Så nu känner jag mig lite mer motivera föra allt. Har varit lite off ett tag men det mesta ordnar sig om man orkar ta tag i det. Det jag skulle skriva på skolarbetet är nästan klart, vilket känns bra :)
Imorrn ska vi i alla fall till Tom Titts i Södertälje för att kolla lite inför vårt temaarbete. De andra i min grupp ska ha med sig sina barn så det blir nog en kul dag med mycket håll i gång. Skönt att komma ut lite, jag har vart inne för mycket nu. Men idag har jag i alla fall vart ute en sväng när jag och Mazin va och köpte tågbiljetter tills imorrn.
Ska nog försöka skriva klart skolarbetet så jag känner mig nöjd, blir väl en massa ändringar i alla fall sen men det är ett utkast i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0