Själv

Så då va det dags om några timmar att säga farväl till Eskilstuna och hej till Vedum igen. Blir bara borta en vecka och datorn får följa med hem till föräldrarna så lite bloggande blir det nog i alla fall tror jag allt. Nu när jag väl ska åka är jag lite kluven. Det är så skönt att bo själv på nåt sätt. Jag trivs med att kunna göra precis vad jag vill, när jag vill. Behöver inte ta hänsyn till nån annan alls. Visst det kan bli ensamt ibland men det positiva överväger och dessutom har jag ju kompisarna inte alls långt bort.

Kollade förövrigt in mitt schema för nästa termin och det ser jättebra ut. Bara skola tisdag, onsdag och torsdag. Någon enstaka fredag va det tror jag. Det känns jätteskönt. Jag ska försöka få tag på extra jobb oxå, tänkte höra med äldrevården. Det brukar ju alltid va brist på folk där menar jag och erfarenhet har jag ju... Vi får se men lite mer pengar att dryga ut kassan med hade inte varit fel alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0