Skolan

Idag har varit en helt okej dag. Hoppas jag har rett ut det här med elbolagen nu. Va i alla fall nere hos Energi och miljö och pratade med odm och det verkade vara en bra tjej som skulle hjälpa mig så hoppas hon hör av sig snart så jag vet hur jag ska göra.
Sen va det dags att vara lite i skolan för att prata om vårt grupparbete med vår mellangruppsansvariga. Det gick bra och va givande. Har en i min grupp som har det väldigt jobbigt just nu. Jag lider verkligen med henne men det är så svårt att veta vad man ska säga men jag hoppas att hon kände att vi finns där för henne.
Nu är jag hemma och sitter här. Lagade mat när jag kom hem. Det va gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0