Tjejsnack om Julen

  • Var och med vilka ska du fira jul? På julafton är vi hos mamma och pappa hela dan. Mina syskon med familjer kommer dit och så. På juldan ska vi till min faster där hela pappas släkt är.
  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar? Eftersom jag är en fattig student köper jag inte mycket. Jag är nästan klar, har en kvar typ.
  • Vad önskar du dig i julklapp? Inte särskilt mycket men ny TV vore trevligt
  • Vad betyder julen för dig? Att man träffar släkt och vänner.
  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den? Ja vi har en plastgran som kläs dan innan julafton.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0