Tjejsnack om Nyår

  • Var och med vilka ska du fira nyår? Jag ska på fest i Eskilstuna hos vänner.
  • Har du några nyårslöften, vad? Det blir väl som varje år att jag ska gå ner i vkt och träna mer. Får väl se hur det går med det ha ha
  • Vad är det bästa som hänt år 2007? Har ju hänt massa bra men jag måste säga flytten till Eskilstuna. Nåt av det bästa jag gjort i hela mitt liv så.
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007? Det hände inte så mycket som va dåligt. Men får väl säga Chris sista spelning då för det är nåt jag inte direkt ser tillbaka på med glädje. Det va en underbar spelning men såååå jävla jobbig!
  • Vad förväntar du dig av år 2008? Att det ska bli ett bra år då jag avslutar min utbildning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0