4 saker

4 saker jag ser fram emot:
1. Spelning i Tranås 24/2
2. När jag får träffa Magnus nästa gång
3. Fias 18-års fest 16/3
4. Cinderella 14/4

4 saker som irriterar dig:
1. Min hosta
2. Trångsynta människor
3. Taxichufförer i Stockholm
4. Försenade tåg

4 saker jag säger ofta:
1. Det där var för mycket information för min hjärna
2. Herregud
3. Typ
4. Hjälp

4 saker jag gör varje dag:
1. Borstar tänderna
2. Äter
3. Använder mobilen
4. Sitter vid datorn

4 saker jag har på mig dagligen:
1. BH
2. Trosor
3. Min turring
4. Klockan

4 saker jag rör varje dag:
1. Ytterdörren
2. Datorn
3. Mobilen
4. Mig själv

4 personer jag vill träffa oftare:
1. Lina
2. Fia
3. Tessan
4. Mimmi

4 band/artister jag har sett live:
1. Westlife
2. Lena Philipsson
3. Carola
4. BWO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0