Bästaste bästa!

Vad skulle jag göra utan mina vänner? Ni är helt ovärderliga för mig. Finns inga som ni. Utan er hade jag vart en hemskt olycklig människa. All kärlek till mina underbara änglar <3

Emelie: Always my bestfriend! Du finns alltid där och jag hade aldrig klarat mig utan dig! Det vet du. Även om jag babblar en massa strunt ibland. Kommer alltid att älska dig!!
Anna.Ö: Min kloka vä. Du kommer alltid med bra kommentarer. Så glad att jag har dig!
Mimmi: Underbara människa! Utan dig i mitt liv hade jag inte klarat mig. Du vet precis vad jag behöver höra och du finns alltid för mig!
Tessan: Bästaste! Du finns alltid för mig när jag behöver dig. Helt ovärderlig!
Elin: Goaste! Alltid en positiv syn. Tycker mkt om dig!
Jenny: Min gumma! Behöver dig i mitt liv! Tycker så mkt om dig!
Lillvor: Min barndomsvän! Så många minnen vi har! Min blivande kombo :)
Anna.S: Goa människa! Tycker så mkt om dig! Aldrig en tråkig stund!
Sara: Så underbar! Glada Sara som man inte kan ha tråkigt med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0