Ont!

Fan va öm i pannan jag är idag då... Som tur är syns det ingenting. Har iofs ett märke men d skulle lika gärna kunna va en avriven finne. Men jag kan inte ens snudda pannan utan att det gör ont *irriterande*

Nu ska jag snart sätta igång med skolarbetet så det blir klart nån gång. Just nu lyssnar jag på kvällens melodifestival bidrag. Har bara börjat så jag kan inte uttala mig än. Får väl se om det är bättre än förra veckan för då va d verkligen bra!
Har kollat på första åket i herrarnas VM-slalom oxå. Alla åkte ju typ ut ju... Hur kul va d då? Iofs stod 3 av 4 svenskar på benen. Men den bäste åkte ju ut, Jens Byggmark. Diggar honom lite extra... Men snart är det dags för andra åket, vi får väl se hur det går då! 
Nu ska jag sätta igång med skolarbetet!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0