What a night!

En kanonkväll som vanligt :) Blev bara jag, Mimmi, Tessan & Elin. Jenny va ju sjuk och kunde inte komma  :( Tråkigt, men sånt är livet! vi tar igen det på kryssningen gumman :) Fan va flum jag va igår. Skrattade fan åt allt ett tag där! Massa kul va d efteråt såklart! Jag är lite klantig jag vet... Chris lyckades ju idiotförklara sig själv oxå *asg* Det va en riktigt rolig diskussion det... Sen den där papplådan som bara vek sig och alla tröjor rammlade ur, Mimmis min alltså... D va lite skoj.. Men d kanske va för att jag va så jävla trött! Sen blev det snökrig utanför. Jag har hört de 2 sämsta förklaringarna till varför man kastar snö i någons hår så det rinner ner innanför tröjan. "Men jag va ju tvungen att göra av snön nånstans" "Jag tänkte jag skulle göra dig lite blondare" . Ja herregud säger jag bara! Sen åkte jag äntligen hem... Fan va mkt snö d va! Men hem kom jag i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0