Återhämtning

Sådär, då är det mesta tillbaka i det vanliga. Jag vet inte om tågen har börjat gå till Borås än men det finns ersättningsbussar nu i alla fall. Jag hade väl kommit hem igår men jag vågade inte chansa, visste inte om jag skulle komma in i dag då och eftersom jag har haft omtenta idag så var det ganska viktigt att jag kom in. Så jag åkte till min syster och sov hos henne. Från Ulricehamn går d ju bra med bussar och så. Det är skönt att veta att jag har henne så nära. Hon ställer alltid upp, hon är en klippa min syster :)
Och jag träffar ju henne på lördag med :) Det är bara 4 dagar kvar nu, vilken obeskrivlig längtan det är! Hoppas bara tågen går som dom ska, hörde nåt om nån ny storm som skulle komma på torsdag. Förhoppningsvis struntar den i det. Hoppas kan man ju.
Imorrn är jag ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0