Galnaste!

Död, dödare, dödast. Det är jag det! Fy fan vilken helg. Givetvis värd alla mil och all förlorad sömn. Annars skulle jag inte leva såhär. Jag vet att folk stör sig och undrar varför jag gör det. Det ska jag tala om: Det finns inget bättre liv. Jag älskar mitt liv och vill inte ändra på det för fem öre! Alla mina vänner jag har fått! Dom är dom bästa som finns! Älskar er allihop, utan er hade jag inte levt!

Torsdagen: Har jag redan skrivit lite om. Finns inte så mkt att tillägga. Det var kul helt enkelt :)

Fredagen: Jättekul :) Hände väl inte jättemycket från scenen. Jenny & Chris kom överens om att d var måndag...  Efteråt va d helt stört. Först gav jag & Jenny Peter en present som han tacka så mkt för :) Sen skulle jag ta kort med Chris. D sluta i 2 helt störda kort... Han är galen den mannen. Som vi stre med honom. Jag råkade ju säga att han såg sur ut, men d ville han fan inte gå med på... Så lite senare skrek han till mig JAG ÄR INTE ARG! Så kom det sen: Det är min nya frisyr som gör det. Fick höra en jättebra sak om när man har varit full. Att det är ingen som ska tala om vad man har gjort för man vill verkligen inte veta det. Och man ska inte tala om för någon annan heller. D va tydligen Kayo som sagt det... Vi började nämligen prata om kryssningarna. Jag ska tydligen inte skämmas över nåt, d känns ju bra ha ha! Sen fick jag autografen i urringningen, d stre han ju om oxå. Jag skulle ju hålla för. Lätt att skriva då ha ha! Sen frågar han: Du, vad ska du ha den där till? Han fatta nog inte riktigt. Sen hade han mage att fråga hur många som skulle se den ha ha...
Wictor ska köpa en ny kropp på Tradera oxå ha ha... Ja gud ja. Håkan va ju för go.. Tessan hämtade lite fel lådor till honom, assmå lådor och han skulle ha casarna som keyboarden ligger i. Då säger han: Lager, hur dum i huvudet är din kompis egentligen? Ja d va massa tjôt! Lager tyckte Tessan kunde kört på rådjuret och fixat rådjursstek till honom, Peter va av en helt annan åsikt  Stackars rådjur!
Men d va hur kul som helst!

Lördagen: Det var inte alls meningen att jag skulle till Hallstavik. Men jag fylldes av sån längtan så jag bestämde mig för att åka ändå. Jenny blev väl sur och det förstår jag men jag gjorde det jag kände för helt enkelt! D tog ett bra tag innan jag va i Hallstavik, mitt lokalsinne alltså ha ha... Men sen kom jag dit. Vilket folk.. Som Lager sa: Det är många som är på apstadiet här. Det va en kul spelning det med :)
Grabbarna va ännu mer störda den här gången... Blir så när man sover i en frysbox har jag hört! Chris va helt loss och dansa och hade sig.. Hans kommentarer alltså... Mimmi sa till honom att han skulle visa att han va man då kommer det: Det tänker jag väl inte visa här mitt på ljusa dan. Klockan var kvart över 2 på natten kanske ska tilläggas... Mimmi har uppfunnit ett nytt ord: Permolator. Håkan skulle slå upp det i ordlistan ha ha... Sen blev det hockeysnack. I alla fall 2 av dom håller ju på rätt lag! Chris fatta ingenting ha ha. Lager börja snacka om SM-guld, d är rätta takter det :)  Sen packade vi med dom... Mimmi fick springa där ett tag ha ha...
Sen var det dags för hemfärd. Vi åkte efter Aschmed ha ha... Träffade Lager & Björn inne på Statoil.. Björn va lite rolig.. För Mimmi sa att d va jättevarmt i min bil och Björn bara: Ja det va ju trevligt att nån har värme! Det är iskallt i deras buss!
Sen kom vi hem till Eskilstuna halv 8. Fan va skönt d va att sova!

Söndagen: Dov till halv 3. Fast jag vaknade vid 10 av att Basse hade tuppjuck! Men jag somna sen igen. Jag va kvar till klockan 6. Kom hem halv 11. Ni undrar säkert vad jag gjorde på vägen, det va inte jag det va idioter som tror d går att köra som i sommarväglag och körde av. Utanför Örebro stod jag i säkert 45 minuter... Men hem kom jag i alla fall!


Tack alla underbara människor för en kanon helg!!!

Jenny, Tessan, Mimmi, Elin, Mia, Lisen, Chris, Peter, Håkan, Lager, Wictor, Björn & Jonny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0