Jag tror på det....

Jag har förstått att det är lite debatt om Barbados framtid i media. Barbados har gett ett så jäkla bra svar på tal på sin hemsida. Blev så glad när jag läst det :) Jag tror inte folk fattar att dom kommer överleva det här med. Det har gått förr och det kommer gå den här gången med, det är jag helt övertygad om. Jag kan förstå skepsisen men varför bry sig över huvudtaget då? Jag vill inte höra allt negativt folk har att säga, men jag vet att dom kommer mot bevisa er så... 
Jag är så trött på alla såkallade fans som säger att allt kommer gå åt helvete nu. Är det inte nu vi ska stötta dom? Vi som verkligen är fans. Det trodde jag i alla fall. Jag kommer göra det fullt ut! Och jag vet många med mig som kommer göra det :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0