Kryssningen!!!

Vilken underbar båtresa!! Ahhh så jävla galet bara! Jag minns faktiskt det mesta! Minns hela spelningen tillskillnad från förra gången ha ha. Det va askul. Har några riktigt sjuka filmer därifrån. Tyvärr vägrar min dator spela dom, men jag ska nog fixa det. Det var riktigt kul i alla fall. Som vi rockade där framme. Lite folk där framme för att vara på en kryssning men som d va nån som sa (har glömt vem): Vad bra, desto mer plats till mig. Ja det var riktigt kul i alla fall. Efter spelningen va d discot som gällde såklart. Massa tjôt och sånt!! Va väl kvar där en timme efter att dom stängde ha ha. Jag va full, men en viss person slog mig med hästlängder. Fan va rolig du är när du är full!!! Sen skulle jag & Tessan natta henne. Det tog 2 timmar. Jag utkämpade en privat kamp med galgarna i Tessan, Elin & Mimmis hytt oxå. Dom ville inte som jag ville.... Vilket fyllesnack! Spi nykter, ja tjena! Och efterfest (med fyllesludder) och giftemål *asg*. Sen gick vi ut och spanade lite på båten, jag, Tessan & Elin. Sen blev det maratonlopp i varenda korridor på hela Cinderella typ... Jävla galning!!! Sen följde Elin mig hem till min hytt på våning 2, vi gick dit ner från 11 våning! Sen fick jag äntligen sova, då va klockan halv 7. Halv 9 började folket i min hytt att vakna... Sen gick dom och åt frukost, jag låg kvar. Sen började det storma, fy fan! Jag som mådde dåligt innan, d blev ju inte bättre direkt... Klockan 12 fick jag upp Jenny. Då gick vi till brudarnas hytt. Sen gick vi och åt frukost... Det blev en yoghurt och ett päron. Sen satt vi i funclub.. Så gick jag & Elin till taxfreen. Det blev lite roligt utanför. Elin pratade i telefon så jag stod och väntade på henne och då kommer Chris och säger hej till mig och jag skulle svara d va bara det att jag just hade ta't en mun coca cola och d är lite svårt att säga hej med cola i munnen, så d såg säkert jättekul ut och Chris började skratta. Sen satt vi i funclub och tittade på killarna när dom roddade. Sen va d dags att säga hej då för denna gången... Vi fick ju reda på hur d låg till oxå... Puh, Jenny. Fast nu vet man ju aldrig ha ha... D skulle va lite coolt... Sen gick vi av och åkte hem! Så skönt att komma hem! Men jag har haft så jävla kul!!! Tack alla underbara som gjorde denna resan oförglömlig!!!
Mina hyttdelare: Jenny, syrran & Birgitta. Alla andra underbara: Tessan, Mimmi, Elin, Emma, Mia, Fia, Lisen, grabbarna m.fl. Jag älskar er hela bunten!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det va en kalasspelning, förutom på morgonen där... Huuuva! Snacka om gungig mage ;) Ja, det där med Chris är lite spännande. Hehe :D

2007-01-22 @ 10:50:21
URL: http://www.theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0