Life sucks

Livet känns fortfarande värdelöst... Jag vet inte vad jag ska göra för att få det att kännas bättre. Jag hoppas att det hjälper att jag får träffa mina underbara vänner ikväll. Det brukar göra mig glad och jag hoppas att det hjälper den här gången med. Jag verkligen tror och hoppas det.

Jag blev så lessen och arg igår! Människor som inte vet vad dom pratar om ska bara hålla käften. Jag vet att jag inte ska ta åt mig men jag blir så lessen bara... Och så HATAR jag folk som säger en sak och sen inte kan säga vad dom hört det ifrån. D stör mig nåt enormt!

Min mamma gjorde mig lessen igår. Jag tror inte hon fattar hur sånna uttalanden sårar mig. Jag ber inte att hon ska förstå mig men jag ber att hon ska respektera det jag gör. Men mitt liv är tydligen pinsamt för henne. Hon påstår att man ska va så normal, men va fan är normalt då? Man ska tydligen inte sticka ut från mängden, men det är ju det roligaste med allt!!!


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Normal är en linje som går vinkelrät mot en annan linje. jag förstår verkligen inte vad det är så är så eftersträvansvärt med det.

"You laugh at me because I'm different.
I laugh at you cause you're all the same"

2007-01-25 @ 21:52:20
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0