Money, money, money

Jag ska jobba hela helgen. Ska jobba natt igen, det ger en hel del pengar det. Och eftersom jag är i stort behov av sånna just nu så tackar man gärna inte nej fast jag borde jobba med skolarbetet, men jag hinner det med tror jag. Lär ändå inte sitta i 3 dagar med det lixom. Har kommit en bra bit på väg.
Jag jobbade igår, kväll jobbade jag då. Det var ganska lungt, fast det härjar vinterkräksjuka så får jag det inte nu så lär jag aldrig få det. Fick ta hand om de som var sjuka igår. Men det gick ganska bra för jag tyckte dom var ganska okej i alla fall. Får väl se hur det har varit idag när jag kommer dit ikväll.

Annars händer det inte så mkt. Har ganska tråkigt faktiskt. Jag vill att det ska vara mitten av januari nu så jag får börja åka ut i sveriges vackra land igen. Jag saknar mina brudar och ni ska veta att jag är ganska avundsjuk på er. Jag vill oxå va där ju men jag får jobba och tjäna pengar för att ha råd att åka senare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0