Rapport & saknad!

Just nu sitter jag och kämpar med en rapport som ska lämnas in nästa fredag. Det står verkligen helt still nästan hela tiden. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att koppla till litteraturen och om jag bara skärpte till mig och inte lät tankarna sväva iväg hela tiden så skulle det här säkert gå jättefort men jag har jättesvårt att hålla ordning på mina tankar. Jag är bara 2 veckor fram i mina tankar hela tiden... Jag fattar inte att man kan sakna folk som jag gör. Mest är det såklart HAN jag saknar. Idag är det 2 månader sen, hela 2 månader sen. Fattar inte att jag har klarat mig så bra som jag gjort. Men nu börjar det blir riktigt jobbigt kan jag lova. Men snart så och så får jag ju träffa alla mina goa vänner igen. Saknar dom massa oxå!
Nä, nu får jag nog ta tag i den där rapporten så den blir klar nångång!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja när du säger det, två månader... Shit pomfritt. Du är duktig gumman! Keep up the good work! PUSS

2007-01-04 @ 21:07:29
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0