Stort svart hål

Jag har så mycket i min hjärna så det finns inte! Skolan, det är så mycket just nu. Dessutom ska jag ju inte dit på fredag. Jag ska skolka för Barbados skull. Synd inte Robban är där så jag kunde tala om d för honom haha... Han tror ju inte jag kan skolka!
Jag är på väg ner i ett stort svart hål. Tårarna bränner bakom mina ögonlock hela tiden. Jag vet inte vad jag ska göra, ingenting hjälper. Inte ens mina underbara vänner och då är det verkligen jobbigt! Jag bryter ihop snart.... Jag hatar att va kär när det är så här! Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att jag lyckades muntra upp dig lite iaf! Du betyder massor för mig! PUSS

2007-01-23 @ 16:39:24
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: icka

Ja d gjorde du! tack för allt gumman :)

2007-01-23 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0