Träning

Å det var helt underbart att träna idag. Va inte så jobbigt idag men ändå lagom. Jag gillar våra nya tränare. Och så mkt tjejer vi är på träningarna nu. Det är helt underbart :) Idag var vi 25 styckna. Det är längesen ett damlag i Vedum hade så många på träningarna, jag hoppas verkligen detta håller i sig för det är verkligen kul att träna som det är just nu :) Det var längesen jag verkligen kände så för fotbollen som jag gör just nu. Jag har en motivation i detta som jag skulle vilja ha i allt annat oxå. Imorrn är det oxå träning. Då är det springning som gäller. Jag ska bli bra även på det i år, även om jag inte tycker det är det roligaste som finns. Men det är rätt kul att orka en hel fotbollsmatch oxå. Hoppas jag får vara fri från skador oxå. Det brukar ju ställa till för mig annars. Men jag har gett mig fan på att detta ska bli ett bra fotbollsår :)  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det blir bra med träning nu gumman! Jag ska sätta igång så fort jag är i Stockholm :) Sen ska vårt nyårslöfte hålla :D

2007-01-17 @ 13:16:13
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0