What to do?

Jag måste göra nåt åt mitt problem, det ställer bara till en jävla massa för mig. Jag får en massa ångest och överanalyserar problemet. Och jag sårar även andra människor. Mina kompisar, jag vill inte göra det men det bara blir så... Jag söker bekräftelse eller nåt, när ska jag inse att man inte får nån som helst bekräftelse av one-night-stands. Man känner sig bara mer värdelös efter sen. Jag behöver inte den bekräftelsen på att jag duger, jag duger bra utan en kille vid min sida på fest. När fan ska jag inse det på riktigt??? Jag måste börja tänka efter före! Jag är tydligen riktigt usel på det! Men det är slut på det nu. Mimmi, min underbara vän som jag inte vet vad jag skulle göra utan hade ju en förklaring till varför jag gör som gör och det stämmer nog fan... Jag gör det för att tränga bort känslorna för mannen jag alltid kommer älska och tror att det jag gör ska få mig och glömma honom. Det funkar fan inte alls!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0