Är man trög bara för att man är blond?

Vilken fredagskväll jag hade! Det roligaste på länge kan jag lova er! Började med att jag åkte upp till Eskilstuna på fredagen, skulle ju jobbat men huvudvärken hindrade mig även denna dag men som tur är gick den över när jag sovit lite till. Kom upp vid 3 tror jag det va. Då flyttade vi lite och sen åkte jag till systemet med Elin & Cissi. Jag skulle ju inte dricka själv men såklart köpte jag en flaska vin. Sen åkte vi tillbaka till nya lägenheten och åt lite och jag drack vin :) Satan va gôtt det va. Sen gick jag och hämtade Jenny och jag hittade faktiskt tillbaka helt själv :) Sen drack jag lite mer vin, hela flaskan dracks upp *upps* Ni kan ju tänka er hur jag va sen ha ha.

Vi va på Harrys vid kvarti nio. Då mådde jag som jag förtjänade ha ha. Det blev massa springade upp och ner och helt plötsligt stod det ett galler för trappan upp. Jaha, vad gör vi nu? Men då kom Björn som en räddande ängel och jag frågade om vi kunde gå upp varpå han svarar: Ja men ni jobbar ju åt oss. Sen gick vi ner en sväng till och då va jag smidig ha ha! Sen skulle grabbarna börja spela vid halv 12. Strax innan skulle jag på toa och hamnar i toa kö med Peter ha ha. Lät honom faktiskt gå före mig, jag kan va snäll om jag vill! Sen började dom spela och jag, Jenny och Elin stod längst fram första settet. Det va skitkul och jättevarmt. Jag höll allvarligt talat på att dö av värmeslag. Så i nästa settet stod ja med Mimmi och dansa. Hennes mamma med vänner va ju med :) Det va en askul spelning.

Efter spelningen skulle Jenny lära mig black jack. Ha ha, i mitt tillstånd. Det gick inget bra. Jenny fick ju ge Björn en pussmun oxå ha ha. Det va riktigt kul faktiskt. Sen började vakterna köra ut folk. Vaktens kommentar till oss va ju bäst: "Tjejer det är dags att gå neråt nu" Tessan: "Men vi har sålt åt Barbados hela kvällen" Vakten: "Men stanna kvar då". Sen gick vissa iväg och "duschade" ha ha. Vi andra gick och handlade på kebabhuset. Mat åt grabbarna och åt mig och Jenny. Sen kom vi tillbaka med maten som va väldigt uppskattad. Tror Wictor trodde ett tag att jag & Jenny åt upp deras mat. Hände massa kul där. Elin sa att Björn va trög för att han va blond och då säger Björn till mig: "Är du oxå trög eftersom du är blond?" Jaha lixom... Sen började vi prata flytt, att jag ska bo i en egen lägenhet och då säger Mimmi: "Det är ingen som vill bo med henne". Björn: Bara för att man är blond betyder det inte att man är dum". Vad hade det med saken att göra?? Sen bjöd jag bort min mat till Björn, han hade ju vart på äventyr när det vankades mat så han blev eld och lågor när jag sa att jag hade mat kvar. Den va kall men dög tydligen till herr Lagerström ändå... Sen blev jag tydligen hans privata mathållerska där ute. Sen stod vi vid bussen och kollade varandras utväxter oxå ha ha. Björns naturliga hårfärg är grå bara så alla vet ha ha. Jag, Tessan & Elin va inte födda 95 heller enligt Peter. Håkans kommentar när vi sa att vi skulle gå hem va ju klockren: "Men bor ni här? Vad har jag fått Enköping ifrån då?".

Sen gick vi hem. Följde Elin först och sen hem och SOVA. Sååå skönt!!!

Tack alla för en UNDERBAR fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0