Eltejp är bäst!

Köra 25 mil mitt i natten när man är skittrött är inget jag rekommenderar. Som tur är finns det rastplatser så jag fick sovit en stund i allafall, sen har jag sovit hela dan i princip.
Men jag hade en skitkul kväll i alla fall. Sällskapet va det bästa såklart. Fia, Anki, Yvonne, Petra & Lotta. Yvonne är Fias moster, va så roligt när hon presenterade sig för så säger hon att hon är Fias moster och då säger Anki: "Ja det är min syster". Logiskt eller vad? Fia va ju rolig oxå, det va hennes skor som lutade inte hon. Men det va skitkul i alla fall. Träffade Mia & Tessan oxå :) Bra spelning som vanligt. Nonstop med Perikles fast vissa av oss trodde det va Bohnus. Jag & Fia hade ju vissa problem med att klänningarna inte satt uppe. Fia hade mest problem men det löstes med eltejp. Tack Håkan :) Ha ha, snacka om att bli utskrattade av alla på scen sen. Kände oss lite utstirrade. Men det va kul. Tyvärr spelade Perikles sitt hemska hårdrocksmedley som jag aldrig trodde skulle ta slut... Sen fick dom hela publiken att sitta ner, ja herregud säger jag bara. Hallänningar är inte kloka så nu vet vi varför jag är som jag är (Farmor & Farfar är från Halmstad). Tillslut fick vi pratat lite med grabbarna mest med Björn. Hans min när jag sa att jag hade 25 mil att köra hem va obetalbar ha ha. Tog lite kort och sådär... Ska lägga upp korten i bilddagboken sen.
Sen åkte jag hem. Orkade inte köra så långt, sov utanför Falkenberg. Kom hem kvart över 10 imorses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0