I Alingsås

I fredags va det dags för Barbados spelning igen :) Va 2 veckor sen sist, men det kändes längre sen. denna gången spelade de i Alingsås. Hade ju krånglat fram och tillbaka om vi skulle våga chansa på grund av åldersgränsen. Jag skulle komma in men inte Fia.
Men vi åkte i alla fall. Träffade Jonas & Lasse vid McDonalds och sen gick vi och åt på en pizzeria. Efter det åkte vi ut till stället. Höll på att köra på Wictor när jag kom ha ha. Han gick ju precis där jag skulle köra in ju.... Sen gick vi in. Det va så kul för det va en av oss 4 som fick visa leg och det va jag. Lite komiskt men tur Fia slapp för då hade hon inte kommit in men nu gjorde hon det. Sen satte vi oss i en soffa och hängde tills dom började spela. I början satt vi vid sidan av scenen. Sen ställde jag och Fia oss på andra sidan. Riktigt bra spelningen va det. Björn blir bara bättre och bättre alltså :)
Mycket snygga killar va det på stället oxå ha ha. Jag insåg ju att en viss person har väldigt sexiga händer oxå. Tror Jenny fick lite för mkt information via SMS *asg* Efteråt tog vi kort med alla. Va längesen jag gjorde det nu så det va kul. Pratade en del med Björn oxå. Berättade om att jag ska flytta till hans gamla hemtrakter som han uttryckte det. Han påpekade ju att min kamera alltid dör oxå vilket den faktiskt inte gjorde i fredags ha ha. Sen pratade vi lite med Håkan. När vi tagit kort på honom ville han se det och säger då: "Ja det där är den hemska sanningen". Sen innan vi gick ut pratade vi lite med Robban oxå. Va ju tvungen att ta reda på en sak... Fick världens goaste kram oxå, är det nåt han kan den karln så är det att kramas ha ha...
Sen åkte vi hem... Skönt att va hemma så tidigt som vi va. Kvart över 3 la vi oss :)
Tack alla för en underbar kväll <3






Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh såååå fina bilder :D Men säg åt Peter o raka av sig skägget :P Hahaha!

2007-07-01 @ 18:08:55
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0