Jordgubbens dag

På lördagen när vi väl vaknat, för vi va lite småtrötta om man säger så, så åkte vi in till Vara för att gå på Jordgubbensdag. Först åt vi på Bistro med mina föräldrar och sen gick vi på marknaden. Jag hittade ett svart linne med döskallar och en svart keps. Vi tittade på Erik Segerstedt oxå. Han är snygg och bra han :)

image13

Sen gick vi lite till på marknaden. Hittade en del att tjôta med oxå :) Sen innan vi åkte hem kollade vi lite på jordgubbsbuggen. Sen åkte vi hem och tog det lite lugnt innan det va dags att göra sig i ordning, börja för festa och åka in till Vara på kvällen igen. Vi va inte inne så länge, men jag hann träffa lite bekanta och åka en hemsk karusell som gör att jag har ont i hela vänster sida idag. Åk aldrig karuseller på kvällen när det är lite folk, då kör dom dubbelt så fort och dubbelt så länge. Men vi hade kul i alla fall :)
Sen åkte vi hem och sov, det va skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0