Komisk post

Idag fick jag 2 väldigt roliga saker på posten ha ha. Först ett flyytkort från Mimmi & Tessan. Anade att det skulle vara nåt kul eftersom Mimmi tjôtat om att jag skulle få post. Det var det snyggaste flyttkortet jag någonsin fått. Våra favoritgrabbar på framsidan, eller det är ju deras idolkort men vilken idé! Ingen jag tänker sno iofs men det va en cool idé och helt typiskt mina brudar!
Sen fick jag brev från NLT oxå, våran lokaltidning. Jag har vunnit i deras matchtips och det är så komiskt för att min pappa häromdan sa: Vi vinner ingenting på det där. Tji fick han. Det är egentligen hans vinst för han tippade åt både mig och han. Men det va lite kul tyckte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0