Korv? Det beror på vad den smakar

På lördagen va det uppgång relativt tidigt. Dags för stora flyttar dagen för Mimmi och Tessan. Jenny gick till sitt tåg och vi åkte till lagersberg. Flyttningen gick bra, jag bärde inte så mycket. Är för svag för det ha ha. Jag vaktade grejer och så där. Men det gick relativt smärtsamt tror jag... Lite sega armar och ben och kramp i fingrar oc sådär men det är sånt man får stå ut med.

På kvällen åkte vi till Knutby, lagom trötta och fnissiga. Tessans pappa följde med oss :) Det blev felsägningarnas kväll ha ha. Mimmis kommentar när Tessan frågade om hon ville ha korv va ju bäst: "Det beror på vad den smakar". Vi satt under tak en bit från dansbanan. Tur va det! Regenet öste ner större delen av spelningen och det fanns inget tak på dansbanan. Jag blev uppäten av mygg jag. Mygg & konstigt folk det är vad det finns i Knutby det!
Men det va en kul spelning. Jag fick ju dansat 60-tals medleyt oxå. Gick faktiskt bra! Sen åkte vi hem direkt efter spelningen, vi va som sagt trötta efter flytten!

Tack alla för en underbar helg!!! Saknar er redan! Snart flyttar jag med :) Jag vet faktiskt åt vilket håll ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0