Ny data!

Idag börjar jag jobba klockan halv 2. Så jag ska snart äta och göra mig iordning och sådär så jag kommer iväg. Sen jobbar jag till nio. Men kvällarna brukar vara ganska lugna och sköna faktiskt. Inte jätte mycket att göra.
Igår var jag och min lillebror i Lidköping och köpte en data till mig. Det blev en laptop. Är änsålänge väldigt nöjd. Har fått över alla bilder och sånt till den oxå. Det är grymt ljud i den. Ska bara lägga in windows programmen på den. Rätt bra att ha word känner jag. Så nu är det inhandlat i alla fall :)

Jag blev så glad förut, jag va inne på Viking Lines hemsida och upptäckte att dom har ändra åldersgränsen för att åka cinderella. Numera är den 21 år vilket betyder att jag får åka utan bekymmer :) Vad glad man kan bli för så lite!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0