Onödigt

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Malung äventyret helt klart!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina klänningar
Längd: 1,56, väldigt mkt för kort om ni frågar mig
Vikt: Lagom ha ha
Byter gärna garderob med: Nån som har nåt som passar mig
Byxa eller kjol: Beror på tillfälle
Senast utlästa bok: Anhörig av Katerina Janouch, rekomenderas varmt.
Mitt rum kan beskrivas som: Ett bombnedslag ha ha
Jag tränar: Inte alls just nu
Jag ville bli när jag var liten: Stor (det ångrar jag nu)
Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt
Humör just nu: Tröttis
Något jag absolut inte äter: Blodpudding
Kläder just nu: Nattlinne
Vad sa du senast: Nej, tror jag det va
Hur många kuddar sover du med: 4
Morgon- eller nattmänniska: Inte så mkt av nåt
Sparare eller slösar: Slösare helt klart!
Bästa film: Dirty Dancing
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Bara under fötterna
Snarkar du: Bara när jag är förkyld
Rädd för insekter: Ja, jättebarnsligt jag vet
Äckligaste insekten: Spindlar helt klart, sen är bananflugor ingen kul insekt
Det här är jag bra på: Tjôta och analysera problem ha ha
Bästa bok: Gömda av Liza Marklund
Pizza eller hamburgare: Båda funkar
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Jag har 3 tatueringar och 1 piercing. Kanske gör om näspiercingen nån gång
Stökigt eller välstädat (hemma): Stökigt är nog mest min melodi ha ha
Gungar du på stolen: Nej d är farligt ha ha
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Gillar du att sjunga: Hellre än bra ja
Anser du att du är stark: Inte direkt ha ha
Använder du knark: Varför ska man göra det?
Kaffe, te eller inget: Kaffe
Smink: Japp
Vad använder du för skor just nu: Sandaler
Favoritfärg på kläder: Svart och rosa funkar alltid

Senaste person som...
Sov i din säng:
Förutom jag själv så va det VÄLDIGT längesen nån annan sov där
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Ska jag minnas det?
Du gick på stan med: Fia
Du skällde på:
Jesper

Senaste...
Låt du hörde: Lyssnar på Öppna dina ögon med Barbados just nu
Film du såg: Hmmm.. minns inte
Mat du åt: Rödspätta, potatis och gräddfil *mums*
Kram: Fia
Puss: På kinden så va d Fia
Resa: När jag sov över hos nån va d när jag va en vecka hos Mimmi & Tessan i juni.
Glädje: Spelningen i fredags
Dröm: *censur*
Person du träffade: Mina arbetskollegor
Personen du fick sms av: Mimmi
Gången du åt 7-eleven korv: Har jag aldrig ätit
Gången du var utomhus: När jag gick in från bilen efter jobbet
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det va nog i helgen
Saken du köpte: En keps

Allmänt...
Ska bli skoj:
Att åka till Eskilstuna 13/7
Ska inte bli skoj att: Behöva packa till flytten
Sparar till: Inte så mkt...
Pålägg som gäller: Skinka
Önskar att jag var bättre på: På att spara pengar
Dagens dryck: Mjölk
Vem saknar du: Mannen som får mitt hjärta att slå fortare och mina underbara vänner 

Vad har du gjort idag:
Jobbat och sovit
Brukar du svära mycket: Har blitt bättre på att låta bli
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vad jag ska göra men i sommar blir det vid halv 7 
Gillar du att slåss:
Inte min grej
Vad ska du göra ikväll: Sova
Hur många timmar sover du per natt: Helst 8 timmar
Vad är det för veckodag: Måndag
Öl eller vin: Inget av det, helst vin då

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååååh, nu måste jag lyssna på Öppna dina ögon! En av de alldra bästa ju :D
SAKNAR DIG!

2007-07-05 @ 13:54:29
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0