Sagan om flyttningen del 4

Jag jagade Graflunds i 2 timmar innan dom behagade vilja ha tid med mig och det samtalet tog 2 minuter, visst är det typiskt. Sen har jag ringt eskilstuna energi och miljö oxå så dom ska koppla in elen 15/8 och jag ska bara hitta ett bra elbolag som jag vill ha min el hos, energi och miljö äger bara mitt nät jag ska ha ett annat bolag... Mamma ska hjälpa mig med vilket. Innan jag bestämde mig för att flytta tänkte jag att det nog inte va så mycket som ska ordnas, jag tror jag ångrar mig angående det. Det är hur mycket som helst. Har i alla fall fixat telefon & bredband och en hemförsäkring har jag oxå... Så d är typ bara elen kvar. Praktiska grejer får jag fixa när jag flyttat in, orkar inte tänka på det just nu. Pratade med syrran oxå och jag får köpa deras soffa. Vad en familj med 4 personer ska ha 3 soffor till fattar jag inte riktigt, men min syster är som hon är. Men nu blir hon ju av med en i alla fall. Tur för mig som slipper köpa ny soffa, vilket jag inte hade haft råd med. Får se vad jag måste köpa sen. Det blir ett senare problem, nu ska jag betala en räkning så jag inte glömmer det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Glöm inte att adressändra oxå...typiskt bra grej...=) Och skicka flyttkort till mig! =D

2007-07-30 @ 19:57:19
URL: http://eemeliie.blogg.se
Postat av: Ickaa

Emelie: Adressändringen gjorde jag förlängesen... Vet inte om jag orkar skicka några flyttkort...

2007-07-30 @ 20:02:49
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0